خلاصه کتاب شنیداری با کیفیت استودیوئی
بازاریابی یعنی این
(ست گودین)
درباره کتاب:
نویسنده این کتاب معتقد است روش های تبلیغ و بازاریابی نیاکانمان دیگر کارساز نیست و باید از روش های نوین استفاده کرد . در این کتاب این روش ها را فرا خواهید گرفت.
مناسب چه کسانی هست؟1.متخصصان حوزه بازاریابی که به دنبال ایده های جدید اند.
2.علاقه مندان و بازاریابان نوپا.
3.کسانی که به دنبال انجام کار های با ارزش اند.
درباره نویسنده:
وبلاگ شخصیوی معروف ترین وبلاگ در زمینه مارکتینگ است. وی سخنران و کارآفرین ماهری است که کتاب هایش به 30 زبان دنیا ترجمه شده اند.
هنوز هیچ دیدگاهی نوشته نشده است