تلفیق بازاریابی سنتی با بازاریابی نوین مانند آن است که کوفته را روی بستنی قرار دهیم .

آیا بازاریابی شما نتیجه بخش است؟

روش های سنتی بازاریابی دیگر نتیجه بخش نیست.

اضافه کردن استراتزی های “بازاریابی نوین”به تاکتیک های فعلی هم نتیجه بخش نیست .

استفاده از 14 روند برای رسیدن به بازاریابی نوین.

بازاریابی سنتی: استفاده از کانال محدود برای دسترسی به عموم مردم

مانند: آگهی چاپی-آگهی رسانه ها -بسته بندی-تبلیغات-فروش فرد به فرد

بازاریابی نوین: استفاده از وب سایت-پارکست-ایمیل-پیام های متنی تا آگهی های آنلاین در موتورهای جستجو

14 روند بازاریابی نوین:

1-ارتباط و تجارت مستقیم:

الف-تولید محصولی که مشتری از قبل متقاضی آن است.به جای تولید محصولی که شرکت در جست و جوی مشتری آن باشد.

ب-حذف واسطه ها

2-صدای مصرف کننده و مراجع مستقل را تقویت کنید.

الف-امروزه همه منتقد هستندبنابراین شرکت ها دیگر نمی توانندحتی یک مشتری را فریب دهند .

ب-وبلاگ ها به طور بالقوه به هر کس صدایی (مثل یوتیوب که فروشگاه تصویری ارائه می دهد)

3-داستانی معتبر تعریف کنید .

داستانی واقعی از شرکت خود داشته باشید .

4-توجه بسیار کم به خاطر شلوغی

تعداد زیاد گزینه های در دسترس مشتریان مرگ بازاریابی انبوه است .

امروزه هر تعامل با مشتری احتمالی مهم است .زیرا شاید فرصت بعدی در کار نباشد.

5-دم دراز :

نظریه کریس اندرسون :هر گزینه ای ارائه دهید مردم همان را می خواهند.در هر بازار معمولی اگر گزینه های بیشتر ارائه دهید درآمد افزایش پیدا می کند .

6-برون سپاری :

یعنی استخدام شخصی خارج از شرکت که محدودیت جغرافیایی ندارد.

نام برند روی بسته بندی همیشه نشان دهنده تولید کننده واقعی نیست.

پیشنهاد ما  مهارت برقراری ارتباط در محل کار

7-گوگل و رقابت شدید برای همه چیز:

موتورهای جست و جو روش خرید مردم را” خودکار”کرده اند.

راه حل های جزئیات محور که مطلوب خریداران است جایگزین “راه حل های از تولید به مصرف “شده است .

8-کانال های ارتباطی نامحدود :

به جای تولید محصولاتی معمولی که مورد علاقه تعداد زیادی از مردم باشد .روی درصدی از مردم تمرکز کنید که شدیدا به محصولات شما علاقه مند هستند.

9-ارتباط و تجارت مستقیم میان مصرف کنندگان:

در زمان حاضر نه تنها شرکت ها می توانند مستقیما با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنند بلکه مصرف کنندگان هم می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

 

 

10-ابتکارات در کمیابی و فراوانی :

امروزه کمیابی کمیاب است زیرا اینترنت به مصرف کنندگان اجازه می دهد هر چیزی را که می خواهند پیدا کنند .

مشتریانی که برای موارد نادر پول پرداخت می کردند هنوز هم برای موارد نادر زیر پول می پردازند .

الف-وقت آزاد : اگر دیگران کارهایی را که مردم وقت انجامش را ندارند برایشان انجام دهند آن ها از پرداخت پول به این افراد خوشحال می شوند .

ب- توجه : می توانید فهرست افرادی که به جلب توجه آن ها نیاز دارید را خریداری کنید.

د-اعتماد : مردم به شرکت هایی که به انجام تعهداتشان اعتماد دارند پول اضافه می پردازند .

ه-کارمندان به اندازه کافی آموزش دیده : شرکت ها به کارمندان آموزش دیده نیاز دارند .

11-پیروزی ایده های بزرگ :

موضوع بازاریابی نوین ساخت ایده های بزرگ مستقیما براساس تجربه محصول است.

12-تغییر از “چقدر” به” چه کسی”:

بازاریابی نوین بازاریابی انبوه را منسوخ کرده است.اکنون بازاریابان می توانند افرادی را که از وب سایتشان استفاده می کنند را شناسایی کنند .

پیشنهاد ما  ترویج روش افزایش سریع فروش

13-ثروتمندان مانند ما هستند :

زنگوله خرید داریم یک سر آن کالاهایی که مرد بر اساس قیمت خرید می کنند و سر دیگر آن کالاهایی قرار دارند که افراد ثروتمند بدون توجه به قیمت آن خریداری می کنند.

14-دروازه بانی نوین عدم دروازه بانی :

در گذشته اگر کاری تولید می شد منتظر می ماند تا به مراحل بهتر که همان دروازه ها بودند نفوذ کند تا از آن طریق شناخته شود.اما امروزه کافی است تا پیام های مستقل بنویسند همه شناس برابری برای جلب توجه دارند.

درباره نویسنده:

ست گادین نویسنده 9 کتاب پر فروش از جمله “کوچک بزرگ نوین است”-“بازاریابی مجوزدار”-گسترش ویروس عقیده “و “گاو بنفش”می باشد.

او همچنین موسس وبلاگ “بازاریابی اسکوئید”است .