چگونه کار آفرینان و مدیران نوآور زیرک ایده ی کوچک را به برندی بزرگ تبدیل می کنند ؟

1-با استراتزی و خلاقیت به ساخت یک برند فکر می کنند.

شناسایی یک ایده ی کوچک و استثنایی.

یک وعده ساده و متمرکز شده که نشان می دهد چرا ایده ی شما خاص است .

رده محصول جدید ایجاد کنید یا در رده های موجود تکنولوزی جدید را به عنوان وجه تمایز خود معرفی کنید .

2-برای شکوفا کردن برند خود :

الف-حوزه های کوچک و محروم بازار را بیا بید .

ب-یک رده ی جدید ایجاد کنید .

د-خط خود را از رقبا متمایز کنید .

3-انتخاب اسمی منحصر به فرد و ترکیب آن با شعاری جذاب:

الف-انتخاب اسمی دو کلمه ای یا استفاده از کلمات موجود به روش جدید .

غیر وابسته به زمان و متفاوت باشد.,کاریزماتیک,جسورانه,ب-طراحی لگو: لگو باید ساده

4-برای مشتری ها تجربه ای غیرقابل تقلید و فراموش نشدنی از برند خود به وجود بیاورید.

5- استفاده از قدرت تصویر، ارزش و شهرت برند خود برای بدست آوردن جایگاهی یکتا برای مصرف کننده.

ترکیبی از قدرت سخت (سهم صاحبان شرکت-جنبه ملموس-مقدار موجودی کالا-مطالبات -اموال غیر منقول)وقدرت نرم

(شهرت و آواز برند تان-جنبه غیر ملموس-تصویر برند-روابط-ایده ها-مهارت های ارتباطی جاذبه)تقلید از کار شما و

رقابت با کار شما را سخت تر می کند.

6-استفاده از استراتزی های جایگاه یابی مانند رهبر بودن-نو آور بودن -صاحب بهترین قیمت بودن-ارائه تکنولوزی  یا روش های جدید

بخشی از فرآیند برند سازی جای دادن خود در روان مصرف کننده است :

الف-روی هویت مشتری دست بگذارید.

ب-جنبه های مثبت و تله های موجود با عواقب استفاده کردن یا نکردن از برند خود را توضیح دهید.

پیشنهاد ما  ویژگی های مهم طراحی سایت

د-مرتبط کردن ارزش های مردم با برند شما .

استراتزی جایگاه یابی :

1-صاحب یک ویزگی باشید، جنبه ای از پیشنهاد شما که مزیت خاصی ایجاد می کند.

2-گروه خاصی را هدف قرار دهید.

3-اولین باشید.

4-رهبر بازار باشید .

5-تکرو باشید .

6-عناصر سازنده یا فرآیند های خاص جادویی داشته باشید .

7-با افراد مشهور مرتبط باشید .

8-همیشه قیمت ها را کاهش دهید .

9-با هدفی همراه شوید، مردم می خواهند از قدرت خرید خود برای انجام کارهای خوب استفاده کنند.

روی احساسات مردم دست بگذارید.

 

blank

 

7-برند سازی سایبری:

استفاده کردن از رسانه های دیجیتالی برای رساندن پیام خود.

8-هفت اصل برای برند سازی قوی وجود دارد :

1-برند سازی جسورانه

2-صاحب رده ی خاص یا جدید یا رهبر بازار باشید.

3-دلربایی کردن از مشتری ها :برای مشتری ها تجربه ای استثنایی بسازید.

4-بزرگ تر شدن :به جای پایه گذاری بر روی اشخاص بر روی مدل ها و سیستم ها پایه گذاری کنیدتا در آینده ایده کوچک را توسعه دهید .

5-تبدیل کردن همه ی افراد به یک عامل رشد :به تلاش گروهی نیاز دارید به هر کارمند اختیار دهید تا بتواند در رشد سازمان مشارکت کند.

6- ایجاد توازن بین نوآوری و اصالت

7-از خوش شانسی ها و بد شانسی ها سود ببرید:ایده های بزرگ می توانند از موقعیت های چالش برانگیز حاصل شوند.

ویزگی های یک کارآفرین :

رئیس ترغیب کننده:

الف-با مخاطبان هدف به طور احساسی ارتباط برقرار می کند.

غیرت و متقاعد کننده صحبت می کند.,ب-به جای تمرکز بر داده ها با شور

د-از داستان هایی استفاده می کند که پیام خود را به صورت به یاد ماندنی انتقال دهد.

پیشنهاد ما  شرکت در نمایشگاه

درباره نویسنده:

کاترینا کاپوتا موسس شرکت مشاوره ی استراتزی های برند “سلف برند”و نویسنده کتاب “شما یک برنده هستید” و “برند زنانه ” است