اشتباه تبلیغاتی ۲: تکراری بودن وعده های قدیمی و نداشتن نکات جدید!

تبلیغات در گذشته مملو از واژه هایی بود که بسیاری از کسب و کارها آنها را وعده میدادند وای اکنون بی معنی به حساب می آید.

این کلمات به وفور تکرار میشدند مانند: کیفیت، اعتماد، یکپارچگی، عالی، خدمات برتر، اهمیت می دهیم، نتایج، تجربه، اختصاص، خدمات شخصی، خدمات کامل، رضایت مشتری، درجه یک.

این کلمات کلیشه ای محسوب میشوند زیرا هم در قدیم و هم جدیدا به طور قابل ملاحظه ای تکرار میشوند حتی مشتریان هم آنرا نمیخوانند.پس وعده دادن حرفهای قدیمی یکی از اشتباهات رایج در تبلیغات به شمار میرود.شما الان باید از یک چیز جدید صحبت کنید وعده های قدیمی مثل:بالاترین سطح رضایت،اعتماد، خدمات و…..این کلمات دیگر قدیمی شده اند.

در واقع باید به فکر ارائه محصولات و خدماتی باشید که مردم انرا میطلبند و کاری کنید که تعداد زیادی از انها از شما درخواست محصول کنند.

اگر در صنف و صنعتی که کار میکنید همه شعارهای تکراری و وعده های قدیمی و مشابه میدهند ،شما باید از یک چیز جدید صحبت کنید .مخاطبان شما باید بفهمند که چه برتری نسبت به رقبا دارید ویژگی مختص شما چیست؟ چه عاملی باعث برتری  شما میشود؟

دیگر از کلمات تکراری و کلیشه ای برای معرفی مجصول خود استفاده نکنید.

دیگر در این دام نیافتیدا مطمئنم که همه این امکانات را برای مشتریان خود فراهم می کنید. اما حقیقت ساده این است که این کلمات بیش از اندازه مورد استفاده قرار گرفته اند تا حدی که اغلب مشتریان قدیمی و فعلی حتی آنها را نمی خوانند، زیرا کلیشه ای به نظر می آیند. بنابراین، «چه چیز جدیدی برای ارائه دارید؟ »

اگر واقعا توجه مردم را می خواهید، باید اخبار جدیدی داشته باشید! تبلیغات شما نباید طوری باشد که فقط یک حرف را تکرار کند و آن هم این باشد که چرا از ما خرید نمی کنید؟ در ادامه درباره مطلبی با عنوان «پیشنهاد فروش منحصر به فرد» صحبت خواهیم کرد. بیائید در این باره به توافق برسیم که یکی از بزرگترین مشکلاتی که می توانید مرتکب شوید، وعده دادن حرف های قدیمی است.

پیشنهاد ما  روابط عمومی

وعده دادن ایجاد بالاترین سطح رضایت، اعتماد و خدمات؛ وعده دادن این که «ما اهمیت می دهیم»؛ و

نحوه صحبت کردن با مشتریان احتمالیتان شما را منحصربفرد میکند.

اگر رقیبان شما لحن رسمی و خشک دارند شما در تبلیغات دوستانه حرف بزنید.در مرحله بعد تبلیغ خود را با محصولاتی که مخاطبان واقع انرا میطلبند ترکیب کنید با این فرمول ساده شما اسطوره بازاریابی و فروش میشوید!

تبلیغ  شما باید حاوی مطالبی باشد که جلب توجه کند .این ازمایش را انجام دهید که ایا علایق و احساسات شما را یادآوری میکند؟

باید به ارائه محصولات و خدماتی فکر کنید که مردم واقعا خواستار آن هستند و کاری کنید که تعداد زیادی از آنها با شما تماس بگیرند. تعدادی بیشتر از آنچه تصورش را داشتید.

 

blank

 

نداشتن چیزی جدید، متفاوت یا بهتر برای عرضه

به این سوالات چگونه پاسخ می دهید؟ . با توجه به سایر گزینه ها، چرا باید شما را انتخابکنم؟ |

اگر همه در صنعت شما این شعارهای خسته کننده را وعده می دهند، چرا فکر می کنید اگر شما هم همان وعده ها را تکرار کنید، کسی متوجه نمی شود؟

چرا باید به جای رقبا، شما را انتخاب کنم؟ چه ویژگی منحصربفردی دارید؟ چه برتری هایی دارید؟

یکی از رازهای مهم در تبلیغات، توانایی برقراری ارتباط با ارائه خدمات عالی به روش هایی است که افراد واقعی می توانند با آن ارتباط برقرار کرده و به آن پاسخ دهند؛

آیا تنها مواردی که می توانید ارائه کنید، مطالبی بی معنی مانند کیفیت، اعتماد، یکپارچگی، و خدمات و پشتیبانی هستند؟

اگر درختی در جنگل به زمین بیافتد و کسی آنجا نباشد که صدای آن را بشنود، آیا اهمیتی دارد؟ مطمئنا نه. زیرا همه شما قبلا چنین صدایی را شنیده اید. دن کندی می گوید که حتی بهترین پیام بازاریابی اگر به گوش ناشنوا برخورد کند، بی فایده است؟

پیشنهاد ما  ترویج روش افزایش سریع فروش

آیا می توانید یک دلیل متقاعد کننده برای من بیاورید که محصول شما را بخرم یا شما را انتخاب کنم؟ آیا می توانید آن را اثبات کنید؟

به یاد داشته باشید که باید پیام خود را به افرادی برسانید که به آن علاقه دارند.

به فرمول های عملی اثبات شده زیر نگاهی بیاندازید

  1. توجه را جلب کنید!
  2. علایق و احساسات را برانگیزید
  3. داستانی جذاب را به روشی باور کردنی تعریف کنید.
  4. برای ترغیب به اقدام، همین الان تشویقی ارائه کنید، یعنی پاداشی برای خریدار در نظر بگیرید.
  5. از مردم بخواهید که اقدام کنند و این کار را برایشان ساده کنید.

صحبت کردن با مشتریان احتمالی به روشی جالب، شما را متمایز می کند.

اگر رقیبان بسیار رسمی و خشک مکالمه می کنند، شما در تبلیغات با لحنی دوستانه صحبت کنید.

سپس، اگر این تبلیغ جذاب را با محصولاتی که واقعا مورد تقاضای آنهاست ترکیب کنید، به اسطوره بازاریابی تبدیل خواهید شد!

وقتی به تبلیغ خود نگاه می کنید، آیا واقعا جلب توجه می کند؟ آیا علایق و احساسات را بر می انگیزد؟ آیا داستانی جذاب را با لحنی باور کردنی تعریف میکند؟

دوباره به تبلیغ  خود نگاهی بیاندازید ایا در ان کلماتی مانند (خدمات تخصصی) یا (شماره یک) را به کار برده اید؟

اینکه اطلاعات ارائه بدهید کلید موفقیت شماست نه اینکه در مورد عالی بودن کسب و کارتان سخنرانی کنید.

مشتریان تمایل دارند بدانند که چگونه  میتوانند در هزینه هایشان صرفه جویی کنند.

در واقع تبلیغات این فرصت را میدهد که چیز جدیدی ارائه و معرفی کنید.

پس هیچ هزینه ای صرف بازاریابی نکنید مگر اینکه چیز جدیدی برای عرضه داشته باشید.!!